måndag 6 januari 2014

2013

För mig har året 2013 varit ett väldigt härligt år. En del fartgupp kommer väl varje år, men på det stora hela kan jag se tillbaka på året som gått med ett leende på läpparna.

En del första, så som till exempel min första konferens under mitt första besök i Tallinn och så Stockholm som blev min första resa helt på egen hand. Att fira villaavslutning med badtunna kändes fint efter att ha slitit med bryggbygget under hela sommaren. Nya spännande arbetserfarenheter, både på universitetet och workshoppar tillsammans med Johanna, dessutom kan jag nu fylla på med tre månaders erfarenhet av att arbeta på dagis i min CV. En del stora förändringar, många års försök att spara långt hår klipptes av och efter fem år tillsammans sa jag farväl till min första bil. Alla stunder var kanske inte fullt så rafflande, men det här året kan jag också se tillbaka på många härliga stunder tillsammans med nära och kära och det är jag väldigt glad över. Vappen, midsommar, nyår och födelsedagar med vännerna, och så en hel del träffar däremellan, och många fina stunder tillsammans med familjen. Jag tror aldrig våra familjerelationer har varit så bra som de är nu då båda barnen är utflugna och alla kan umgås på en ny nivå. Jag blir nästan gråtmild då jag tänker tillbaka på augusti och de underbara dagar då jag och Petter hade Skutskär för oss själva, för att inte tala om en alldeles ljuvlig vecka i Portugals värme. 

Här kommer mitt år 2013 i bilder. Den här typen av tillbakablick borde jag väl ha gjort för en vecka sedan, men bättre sent än aldrig.










 











 



















Tack till alla er som gjorde mitt 2013 var det var, 
jag hoppas att ni även kommer att förgylla mitt 2014!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar