fredag 15 november 2013

Farsdagskort



Eftersom jag äntligen lärt mig hur man viker den här typen av små skjortor tyckte jag att det var ett ypperligt tillfälle att använda den kunskapen till årets farsdagskort. Bland annat här hittar ni en beskrivning på hur man gör. Retropappren jag fick av min mor för ett tag sen kom än en gång väl till pass. Jag gjorde två stycken, ett åt min pappa och ett åt Petters. Det var första gången jag använde den här typen av bokstavsklistermärken och det var visserligen lite pilligt men det blev rätt snyggt. Ibland blir man så trött på sin egen handstil... På det stora hela blev jag nöjd, samma princip men ändå lite olika. Bilderna blir tyvärr rätt korniga om man tittar närmare på den, har jag nämnt att jag drömmer om en ny kamera?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar