söndag 6 oktober 2013

Krya på dig!

En av mina närmare kvinnliga släktingar går igenom en tuff tid som bäst och jag ville göra en liten Krya på dig-hälsning. Eftersom hon skulle komma hem följande dag från en operation och jag önskade att hälsningen skulle hinna hem före hon gjorde det blev det under tidspress jag knåpade ihop hälsningen. Kortet är ett dubbelvikt kort med en rätt enkel design utgående från ett konstkort med Minna L Immonens Vallmoprakt. Jag övervägde att jobba med mer höstiga färger och motiv men så tänkte jag att det är bättre med ett mer neutralt motiv så att hon inte för all framtid ska behöva tänka på sjukdom då hon ser vackra höstlöv. Dessutom vek jag en liten påse och packade ned några små chokladbitar. Långt ifrån det mest avancerade jag gjort men ibland räcker det med det lilla då grundtanken är att visa att man bryr sig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar