måndag 2 december 2013

Andra december

Idag vill jag lyfta fram en lokal begåvning, Ann-Sofie Berg. Min mor köpte hennes julkort på en mässa och jag tyckte att de var så fina med sin stilrena och smakfulla komposition. Så jag tog kontakt med henne, kollade att det var ok om jag nämnde henne här på bloggen och det var det.


                                                          
                                                               Foto: Ann-Sofie Berg

Om någon känner att de absolut vill ha en bunt av hennes julkort så svarade hon så här på den frågan:

Korten kan man beställa av mig om man kontaktar mig via facebook, mail el. telefon. Jag gör dem vart efter jag får beställningar (förutom ett litet lager jag har här hemma) Jag kommer så småningom också ut med nya kort (med vårtema) och ev. en kalender till det nya året. Men det blir efter jul och nyår. 


Själv har jag precis knåpat ihop alla julkort jag behöver för den här gången, men jag är säker på att det finns någon där ute som är i behov av så här fina julkort. Klicka då på namnet under bilden och så kommer ni till facebook-sidan jag lånat bilden från och hennes kontaktuppgifter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar