söndag 22 december 2013

Tjugoförsta december


Jag har tydligen svårt att hinna skriva mina lördagsinlägg så även den här gången kommer det två på en gång. Eftersom Petter redan åkt iväg norrut för att hinna fira lite jul där före vi ses på julafton så är jag ovanligt ensam den här helgen. Petters syster hade också sin pojkvän på vift under helgen så vi passade på att hitta på något, det blev ett biobesök och en trevlig pratstund på O´Malley's efteråt.

Efter ett antal försök att få en bra bild av vår julgran gav jag upp, ingen bild lyckades göra den rättvisa. Det ser så trångt ut på alla bilder även om det inte är fullt så trångt i verkligheten. Ett enkelt litet tips som hänger ihop med julgranar får bli dagens inlägg: om du precis som jag har fler julgranskulor än vad som ryms i granen så behöver de inte ligga i någon låda och samla damm! Jag placerade de överblivna julgranskulorna på ett glasfat på soffbordet istället. Enkelt och dekorativt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar