fredag 20 december 2013

Tjugonde december

Först vill jag börja med att tacka för alla fina julkort, väntade som oväntade!

Vid det här laget börjar även våra julkort ha hittat fram så nu kan jag lugnt ladda upp några här på bloggen. De jag visar idag har jag gjort utgående från gamla julkort som jag hittat på loppis och på marknader. Under året håller jag ögonen uppe för högar med gamla kort och så väljer jag ut de finaste. Extra roligt blir det då de flesta julkort redan har använts en gång och jag får läsa julhälsningar som ofta är dubbelt så gamla som jag. Till nästa år tror jag att jag ska fixa någon typ av stämpel eller sigill som jag kan pryda den här typen av kort med så att mottagaren är medveten om att det är ett återanvänt kort hen får. En del klipper jag sönder och använder endast en del av, andra är så fina i sin helhet att jag låter dem vara med en liten ram runt på en dubbelvikt kortbotten. Nedan ser ni några av mina favoriter.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar